poniedziałek, 17 sierpnia 2015

GRWM Zwykły dzień

Hejo, 5 dni mnie nie było ale jestem z kolejnym postem, dziś mój makijaż i strój dnia. Mam nadzieję że wam się spodoba. 

Pielęgnacja. 

Zaczynam od maseczki, używam Ziaja zielona glinka. Nakładam ją na 15-25min i zmywam, po tym nakładam maść witaminową od której zaczynam dostawać uczulenie więc jutro jej nie użyje. 

Makijaż.

Na początku nakładam na twarz podkład z essence stay all day 16h, w za ciemnym kolorze, ale teraz jestem opalona więc nie jest aż taki zły. po tym lekko opruszam swoją twarz pudrem matującym który dostałam podczas zakupów w Naturze Sensique 01. Po tym nakładam rozświetlacz. Czas na oczy! Nakładam lekko różowo pudrowy cień na całą powiekę ruchomą i wyżej vaniliowy cień pod łuk brwiowy. Tuszuje rzęsy i oczy gotowe. Teraz brwi. Obrysowuje je cieniem czarno-brązowym i nakładam żel z WIBO. Usta to Beby Lips DrRescue Bez koloru. I gotowe.

Włosy

Spinam w koka 

Ubranie 

Ubieram coś luźnego i gotowe. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz