piątek, 26 grudnia 2014

New 2015: Sylwestrowe paznokcie

Chciałam ten post dodać trochę później ale wiem że niektóre z was po świętach nie mają czasu na bieganie po sklepach, więc chciałam wam pokazać lakiery do stworzenia 3 rodzajów paznokci:

Zestaw 1
-Lakier Golden Rose Color Expert 06 lub 07 (są one podobne więc możecie użyć jakiego chcecie)
-Top Coat (jaki chcecie)
-Cyrkonie ( ja swoje odczepiłam od starej bluzki :P )

Zestaw 2
-Lakier Golden Ros  Color Expert  08 
-Golden Rose Wow 201
-Top Coat

Zestaw 3 
-Lakier Golden Rose 
-Golden Rose Wow 201
-brokat
-Top Coat 

Zestaw numer 3 przemawia do mnie na SYLWESTRA. Jest mega odjazdowy.
Daję wam pomysły, które może zrobić każda z was, mega proste. Jeżeli wam się nie podobają to zapraszam na inne blogi moich koleżanek.






2 komentarze:

  1. O Wow! Fajne pomysły <33
    Ja też używam Golden Rose ;) Akurat mam na palcach biały i czarny matowe <3 z tym że jeden czarny jest pomalowany jeszcze takim brylancikowym <33

    Świetny blog :) Idę obserw i zapraszam

    http://miloscwczasachapokalipsy44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej gdzie nastepny post?

    http://miloscwczasachapokalipsy44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń