środa, 24 grudnia 2014

❄Dobra, dobra. Tangle Teeze.❄

              ❄ W te świąta życzę wam aby wasze marzenia zaczeły się spełniać, by na waszych twarzach zawsze towarzyszył uśmiech 


Teraz o Tangle Teezer. Kupiłam ją ok. dwa miesiące temu, jest świetna. Mam rube, kręcone włosy, doskonale je rozczesuje. Nie szarpie, nie wyrywa jak robią to inne szczotki. Jej cena pozostawia wele do ,życzenia. 40zł. Jednak gdy na prawdę macie problemy to mogę wam ją polecić. Ja też bym jej nie kupowała ale stwierdziłam że mam dość poplątanych włosów, które i tak ciągle się plączą, nawet przy rozczesywaniu. 

Jednak gdy macie cienkie włosy, lepiej kupcie sobie grzebień, nie testujcie jej na marne. Są to duże pieniądze i nie wato. Ale jak chcecie.

Fajne jest to że możecie ją myć, nic się z nią nie stanie. 

 Moja ocena:
10/10
Gdzie ją kupić:
Salony fryzjerskie, strony internetowe, allegro. 


PS
Nowy post będzie w 2-3 dzień świąt.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz