poniedziałek, 29 grudnia 2014

Brokat, 2015 rok!!!!!!!!!!

Dziś, trochę spóźniony post o tym jak zrobić szybki makijaż na sylwestra.
Pokażę go wam w kilku krokach. Jest prosty wykonałam go w 10-15min. 

Co potrzebujecie:
♥ Brokat ( ja mam srebrny, złoty)
♥ Pędzle
♥ Tusz do rzęs
♥ Eyeliner (czarny)
♥ Czarna Miękka kredka 
♥ Paletka 3 cieni (kremowy, złoty lub coś podobnego, i ciemno kremowy)
♥ Coś mokrego który utrzyma wam brokat ( ja mam żel ze świetlikiem do oczu)

Krok po kroku

1♥

Nakładacie kremowy cień na całą powiekę, i miękką kredką malujemy linię wodną: górną całą, dolną tylko 1/3 oka.

2♥♥

Nakładamy złoty lub podobny cień, i w dowolnym miejscu smarujemy coś na co nasz brokat będzie się trzymał, po kilku sekundach nakładamy wymieszany brokat  (ja wymieszałam srebrny i złoty)
Czekamy aż przeschnie

3♥♥♥

Malujemy literkę "C" czyli robimy tz. smoky eyes i rozcieramy.

4♥♥♥♥

Malujemy cienką kreskę eyelinerem 

5♥♥♥♥♥

Ciemno kremowym cieniem rozcieramy linie przy brwiach.

6♥♥♥♥♥♥

Tuszujemy rzęsy i GOTOWE!

Myślę że wasz sylwester będzie udany, życzę wam dobrej zabawy. 
*Przepraszam że mój aparat znów nie działa* Krzywdzę zdjęcia 















Efekt Końcowy:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz