poniedziałek, 22 grudnia 2014

Nowości z Golden Rose

Już na początku mówię że nie dostaję do testowania nic od tej firmy, wszystko za własne pieniądze. Ale nie o ty, dziś chciałam wam pokazać nowe lakiery z GR. Nie wiem czy są takie nowe, ale nigdy ich nie widziałam. Są one tanie, kolory są dostępne na stronie. Ja kupiłam je tydzień temu, są boskie, trzymają się ok 4-5 dni. 


Golden Rose Wow!


Gdzie, co kiedy?
-Drogeria ( u mnie w mieście jest jakaś drogeria, mam nadzieję że na stoiskach też są )
-Cena ( 3,50 : w sklepie int. 3,90+koszt przys.)
-Dostępne (ja obliczyłam ok 80) kolorów

Trwałość ?
Trzymają się ok 4-5dni, każdy kolejny nie wygląda zbyt dobrze. Po 4 dniu zaczyna odpryskiwać.

Ocena
Jak na tą cenę to są super. Mają szeroki pędzelek. Dobrze kryją. Szybko schnące.
Opłaca się kupić. Pojemność 6ml
Gdy chcecie zobaczyć jakiś kolor, ale nie wiecie czy będzie dobry to kupie takie małe. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz