sobota, 22 listopada 2014

Eveline 8w1

Gdzieś około rok temu miała straszne problemy z paznokciami. Łamały mi się nawet gdy była bardzo krótkie. Od ludzi dowiedziałam się że jest 8w1 i na początku stosowała to tylko pod lakier. Lecz nie przynosiło to większych skutków. Postanowiła zrobić sobie kurację 2 tygodnie, odżywiałam się sezonowymi owocami, ograniczałam cukry i codziennie przez 4 dni nakładałam odżywkę i po 4 dniu zmywała i zaczynałam od początku. Teraz moje paznokcie są w stanie idealnym, mocne długie. Czasem ciężko mi je obcinać  bo są tak mocne. Staram się zjeść raz w tygodniu jakiś owoc.

Gdzie kupić?
-rossmann 12,99zł , Hebe 12,99zł sklepy internetowe 7,99zł+ przysyłka 

Lecz są także wady tego produktu, wiem że na innym ona szkodzi. Np. Mojej mamie ona nie pomaga a wręcz  bardziej osłabia jej paznokcie. Więc jeżeli po tygodniu nie zobaczycie różnicy to lepiej jej nie stosować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz