sobota, 22 listopada 2014

3 znane zmywacze do paznokci

Chciałam wam pokazać 3-y typy zmywaczy, w kategoriach od taniego do drogiego. Cena nie przekraczała 10zł więc na każdy portfel. Wiadomo mogłam wybrać te droższe z Sally Hansen, lub z Inglota ale chciałam wam pokazać że te tańsze nie znaczą "ZŁE". Więc mamy takie zmywacze jak:
-Isana (Rossmann) cena ok; 7-8zł (duże opakowanie)
-Essence (Strony internetowe, hebe) 5-6zł (średnie opakowanie)
-Zwykły zmywacz (sklepy spożywcze, chińczyki) 1-3zł (małe opakowanie)

Testowałam nie raz te zmywacze i ciężko wybrać pierwsze (1) i drugie (2) miejsce. A trzecie(3) to chyba każdy już wie? 

1. Isana, Essence
2.------------------
3. Zwykły zmyw.

Trudne było wybranie drugiego miejsca dlatego że dwa zmywacze są doskonałe, dają radę z ciemnymi lakierami nie rozmywając je po palcach, zostawiając zacieki na skórkach. Lecz nie można powiedzieć tego o zwykłym zmywaczu, jest zupełnie odwrotnością dla tych dwóch wyże.
 (Moje zdanie)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz