czwartek, 20 listopada 2014

D I Y Kąpiele i dodatki do kąpania

Każdy z nas (mam taką nadzieję) lubi kąpać się w pachnących musujących kulach. Mam dla was kilka sposobów na coś bardziej zdrowego, na coś co nie zniszczy nam skóry.



♥Naturalne Opalanie przez kąpiel♥

Jeżeli macie naście lat a chcecie mieć opaloną skórę, nie chodzisz ma solarium bo nie masz czasu? Wypróbuj tę maskę. Jest to bardzo proste do wykonania. Jeżeli nie masz czasu na to do do swojej kąpieli dorzuć 1,5łyżki na 1 litr wody. Czyli około 6łyżek na normalną kąpiel. Pamiętaj że kawa ma być czarna (nie rozpuszczalna) nie da takiego efektu jak kawa czarna. Do wykonania maski 

Potrzebujesz:
- 6 łyżek: kawa
- tyle ile wsiąknie kawa i mleko: wazelina ( płynna)
- 2 łyżki :mleko 

1. Wszystkie składniki wymieszaj w misce (starczy na 1-2 zabiegi).
2. Trzymaj to ok 10-20min zależy jaki kolor chcesz uzyskać.
3. Zmyj wodą lub tonikiem 


♥Oczyszczenie ciała♥

Wystarczy w aptece kupić sól do kąpieli (najlepiej dla alergików). Jest to sól która nie podrażnia skóry. Ja do swojej dodałam kilka łyżek soli do kąpieli z rossmanna która dała kolor mojej kąpieli. 
   

♥Dodatki do kąpieli♥

 W każdej sieciowej drogerii kupicie różne kule musujące, sole, i płyny są one nie drogie  
(w cenie od 3-15zł). Lecz trzeba wiedzieć że niektóre z nich niszczą skórę. A alergicy szczególnie muszą uważać.


z Google (kawowy)


Z Google (sól)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz