niedziela, 11 stycznia 2015

+BONUS+ 30 Faktów o mnie !

Z racji że jest tuż ponad 3k wyświetleń postanowiłam dodać coś dla tych którzy interesują się mną.
Więc nie piszę już i daje fakty.

1. Mam na imię Agata
2. Mam 175cm
3. Mam młodszą siostrę
4. Jestem strasznym leniuchem
5. Nie lubię sprzątać
6. Uwielbiam gotować
7. Nie lubię szkoły
8. Uwielbiam malować paznokcie
9. Zaczęłam się malować od 8lat
10. Kocham kupować buty
11. Moje ulubione to conversy
12. Codziennie jestem na fb
13. Słucham Pop-u
14. Moim idolem jest Dejwid Kwiatkowski (Nie wstydzę się tego)
15. Uwielbiam robić zakupy
16. Mogła bym jeść tylko jogurty
17. Zawsze mam bałagan na stoliku
18. Mam długie włosy
19. Są mea kręcone
20. Nie jestem cierpliwa
21. Nie lubię kotów
22.Boję się horrorów
23. Jestem sama
24. Mieszkam  na Pomorzu
25.  Mój znak to Skorpion
26. Nie jestem pełnoletnia
27. Mam jedno imię
28. Mam/ miała tunel
29. Miał ok 7-8mm
30. Chcę zostać kosmetyczką

Koniec, mam nadzieję że wam się podobało.
I..
Przepraszam że teraz jest mało postów, ale mam szkołę i mega dużo sprawdzianów. Nie długo ferie będzie 5-6 postów tygodniowo. Obiecuję . 
To see, hey! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz