środa, 17 grudnia 2014

CHM: Jaki kolor paznokci wybrać na święta?

W tym sezonie modne są 2 rodzaje paznokci. Ja też chcę je wam zaproponować. Najlepsza będzie matowa czerń, która będzie podbijała każdy strój. Nie mówię tu o paznokciach na SYLWESTRA choć takie też będą na tym blogu, lecz o takich które nie będą neonowe. 
    W tym roku na święta chcę zrobić ciemne paznokcie które będą pasowały do mojej sukienki. Post o tym co ubiorę na święta też będzie. 
Nie wybrałam mega drogich lakierów do 15zł. Jeżeli chcecie dam wam jakieś zastępniki tańsze które będą tak samo dobre.
Możecie je kupić w drogeriach. Natua, Hebe itp.
Jeżeli je zamówisz jeszcze dziś to możliwe że jutro będą u cb w domu.
Jakie to lakiery?
Sally Hansen 210 Flirt
Astor 376
GR 07
GR 88
GR 35 (tego nie mam na zdjęciach)
Manhatan 96T
Wydaje mi się że do wszystkiego będą wam pasować te kolory. Jeżeli macie krótkie paznokcie i nie chcecie ich malować to zróbcie sobie manicure i pomalujcie Eveline 8w1, to też dobry pomysł.



GR 88

GR 07

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz