piątek, 19 grudnia 2014

CHM: Co ubrać? + ostatni post

Jak to my kobiety nie wiemy jak się ubrać, zawsze mam kłopot przed wigilią co na siebie włożyć, stoję godzinami przy szafie i nie wiem co ubrać. Jednak w tym roku zabrałam się za to znacznie szybciej. Nie pokażę wam butów bo nie są one super specjalne, zwykłe czarne balerinki z czarnymi ćwiekami, będę w tym roku u babci więc nie chce mi się ubierać jakiś super butów. Stawiam na wygodę. Makijaż też będzie bardzo klasyczny, staram się doprowadzić moją skórę do mega czystej, bez wyprysków, nakładam maseczki i plastry oczyszczające pory.
Co ubieram?
Sukienka z baskinką bordowa, jest mega stara, ale wygodna, miałam ją ubraną chyba dwa razy, więc prawie wcale. Do tego czarne lekko kryjące rajstopy.

Gdzie to kupiłam?
Sukienka H&M (cena: nie wiem ok. 150zł)
Rajstopy 40den Gatta Neo (ok. 7-8zł)
Balerinki Zara (Sale ok. 40-50zł)

To ostatni post z tagu CHM. Mam nadzieję że święta będą udane. Teraz czekamy na sylwestra.
Nie zrobiłam zdjęcia swojej sukienki bo mój aparat spadł, muszę kupić nowy*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz