wtorek, 14 lipca 2015

Test: Naklejany eyeliner.

Hejo, jestem na wakacjach, złapałam trochę internetu i piszę dla was post. Zapomniałam napisać post o naklejanym eyeline-rze więc piszę. Nie mam dysku  na którym to zapisałam więc dodam zdjęcie z google. 

Można je kupić w Douglas za ok. 15zł (kupiłam go na promocji), więc nie wiem czy jeszcze jest dostępny. Z tego co pamiętam pisało że starczy do 10 aplikacji gdy po 1 aplikacji nałożymy na niego klej do rzęs.

Moja opinia:

Nigdy więcej!Nie jest wygodny, odkleja się w końcówkach, w upalnych dniach przeszkadza i się zwija. MASAKRA.Nie pasuje do kształtu oka.Od razu go wywaliłam do śmietnika. A z tego co pamiętam nie tylko Douglas wypuścił taki bubel. Lepiej namalować krzywe kreski niż to nosić. Koszmar Nie polecam 15zł wyrzucone w błoto. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz