wtorek, 28 kwietnia 2015

♥Moje włosy♥

Dziś trochę mało tematycznie bo o moich włosach ale też trzeba trochę o nich wspomnieć. 

Jakie są moje włosy?

Brązowe, mega kręcone, długie, gęste.

Czy są farbowanie?

Tak, ale tylko końcówki, miałam je rozjaśniane i farbowane na blond, ale wyszły rude.

Jakich szamponów używam?

Różne, zazwyczaj przeznaczone do suchych włosów. Nie nie używam odżywek, bo nie działają na moje siano. 

Co sądzisz o suchych szamponach? 

Czasem ich używam, ale nie dają jakiegoś super efektu. 

Czy prostuje/kręcę swoje włosy. 

Tak, prostuje je, kiedyś raz na tydzień teraz co 2 dnień.

Jakiego sprzętu używasz?

Prostownica "REMINGTON Silk"

Jakich szczotek/grzebieni używasz?

Moją ukochaną tangle teezer ♥

Co ile ścinasz włosy?

Nigdy !

Jaka fryzura na dzień ?

Kok, albo kucyk, nigdy rozpuszczone!

O to najczęściej zadawane pytania. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz