środa, 25 marca 2015

Przygotowanie płytki paznokci- hybrydy, żele, akryle

Hej, możliwe że w poniedziałek, ewentualnie do środy będzie post o paznokciach hybrydowych na żelach. Jest to dla mnie coś innego. Nie jest to tak trudne jak każdemu się wydaje, jednak trochę czasu potrzeba aby było super. 

Żeby zrobić hybrydy, żele, akryle trzeb przygotować płytkę....\


Jak to zrobić?

Ja skróciłam swoje paznokcie do zera (  ;'(  niestety  ).   Zaczynamy od zmatowienia paznokci, nie macie zdzierać całej płytki lecz lekko zmatowić paznokcie. Gdy potrzebujecie nałóżcie preparat na skórki i je odsuńcie, ja tego nie potrzebuję więc zostawiłam   ten krok. Po tym najademy swoim paznokciom  kształtu i przemywamy płynem do odtłuszczania.. Gotowe 


3 komentarze:

  1. Najważniejszy wpis ;) ..przecież od przygotowanej płytki zależy trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy jest ten manicure hybrydowy. Ale czy on tak samo niszczy paznokcie jak tipsy? Czy trzeba resztki dopiłowywać pilnikiem. Tipsów nigdy nie miałam, używałam tylko zwykłych lakierow do paznokci. Hybrydowy wydaje się jednak bardziej trwały niż lakier (o, to na pewno) i mniej "sztuczny" niż tipsy. Masz ładne, swoje naturalne paznokietki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie są w stanie..... szkoda gadać, kupiłam zestaw hybrydowy ok. 4 dni temu, i trzymają się super. Podobno dodają trwałości ale tego nie wiem :-) Na pewno za kilka tygodni będzie post o tym jak wyglądają po 1 tygoniu, 2. 3 , 4 tygodnich

      Usuń