środa, 3 grudnia 2014

♥Listopad♥

Wiem że blog jest kosmetyczny, ale w tym miesiącu mam 3 rzeczy do jedzenia/picia. Zaczynamy.
Szkoda że jest już grudzień, ciężko jest mi zostawiać rok 2014, ale dobrze że mam was. Na 2015 mam już mega plany (tablica na dole), pewnie gdzieś będziecie mieli zdjęcia moich planów, teraz kończę tydzień i mam 9 dni wolnego, będzie się działo bo chciałam dokończyć CHM- czyli coś na święta. 
Ten post nie będzie oststni w tym tygodni, będą jeszcze te złe produkty, i CHM. Może nagram jakieś Haul zakupowe z Berlina. 

W tym miesiącu ważne były dla mnie zapachy, nie tylko perfumy, ale i herbaty. Codziennie piłam inną i wybrałam dla was 2 naj♥. Są to herbaty zielone, zdrowe, ale nie zawsze co to jest zdrowe musi być nie dobre, i śmierdzące. Jedzeniowe, w tym miesiącu kocham grejfruty

Herbata zielona z żurawiną (zielarnia) cena; ok.5zł 
Herbata zielona liściasta (lidl) cena ok. 3zł 

Kosmetyczne akcesoria były testowane od października, są bardzo dobre i cena nie przekracza 30zł.
Golden Rose Rich Color 35
Nivea Lip Butter (Orginal)
Lovely róż 03
Rimmel Lash Accelerator ...

Najlepszy sklep kosmetyczny/ ubraniowy 

Kosmetyczny sklep to : 
Kosmetyki z Ameryki    Link do sklepu
eZebra     Link do sklepu

Ubraniowe to:
Aloha From Deer Link do sklepu

Każdy z tych sklepów jest super, ceny nie są z kosmosu, mam nadzieję ze znajdziecie coś dla siebie 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz