sobota, 13 grudnia 2014

♥CHM: Pierniki♥

Jeszcze tydzień i będą święta, wiem że ten blog jest kosmetyczny ale nie mogłam się powstrzymać od pokazania wam przepisu na pierniki. Są one nie tylko do jedzenia ale i mogą być naszą ozdobą na drzewku świątecznym. 
Są mega łatwe i składniki też możecie znaleść w swojej kuchni. 

Potrzebujemy:
1/3 Cukru (ja użyłam brązowego)
 3  Szklanki mąki
 120g  Masła (musi być w temperaturze pokojowej)
2 łyżki Miodu 
 1 łyżeczka Przyprawy korzennej 
1 Żółtko 
1 łyżka   Kakao
♥ 1 łyżka Sody 


Sposób przygotowania:


Masło i cukier mieszamy do uzyskania jednolitej masy. Dodajemy żółtko, podgrzany miód, mąkę, sodę, kakao, przyprawe krzenną. Wszystko ugniatamy. Wałkujemy i wycinamy kształty. Układamy na blaszce i wkladamy na 30min do lodówki. (Można kształty ułożyć na talerzu i wstawić do lodówki)

♥Pieczemy przez 10min w 200" stopniach.♥

Przepis znalazłam w gazecie i go ulepszyłam. Są pyszne!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz