środa, 5 listopada 2014

Znów coś Essence!!?

      Tak, dziś znów gadam o essence a tak dokładniej o sprayu do przyśpieszania wysychania lakieru czy coś w  tym stylu. Zakupiłam go jakiś miesiąc temu na wyprzedażach w Douglas za ok. 5-6zł. Wrogo się do niego nastawiałam bo wiem że niektóre przyśpieszacze są strasznie tłuste i wysuszają płytkę i skórki wokół paznokcia, lecz ten jest naprawde dobry. Gdy zaczełam go testować to po ok. 8dniach już go nie było, żeby go trochę dużej przetestować kupiłam jeszcze jedną  buteleczkę i kończyłam swój test. Jest naprawdę genialny, ku mojemu zdziwnieniu dłużej utrzymuje lakier i nie dopryska mi po 1-2dniach. Ja na tę cenę mogła bym dać go do typowej 10 roku która będzie już w grudniu.

   Cena:5-6zł
Gdzie kupić?: Douglas (nie wiem czy będą :(, może w internecie znajdziecie) 
Moja ocena/ 10/10 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz