wtorek, 18 listopada 2014

D I Y Moje pudełko z lakierami

Zacznijmy od tego jak długo zbieram lakiery do paznokci "około 1rok" zawsze nawet jako dziecko miałam zamiłowanie do malowania paznokci. Nauczyłam nie tego babcia która dniami malowała sobie paznokcie na perłowe kolory, ja jednak poszłam na całość~ czarne, granatowe. Lakierów mam trochę ale pokażę wam tylko kilka zbiorów które są NAJ. Swoje lakiery trzymałam w plastikowym pudle ale nie było łatwo je wyciągać postanowiłam zrobić sobie własne pudełko z kartonu do klockach typu puzzle. (Na dole macie zdjęcia) Pomalowałam je na 3 kolory : Czarny, Fiolet, Ciemny Błękit. Podzieliłam na 3 kategorie:  
Czerwone, Różowe 
Czarne
Błękity, zielenie 
Nude  (odcienie skóry) 
I pewnie zaraz będą pytania czemu nie ułożyłam ich firmami ( markami). BO JA NIE SZUKAM MARKI TYLKO KONKRETNEGO KOLORU! Jest ich z 50 (to co wam pokazuje). Kocham malować paznokcie, maluje codziennie może kiedyś będę wam pokazywała mój kalendarz w którym mam zdjęcia moich kolorowych paznokci. Tam na dole będziecie mieli zdjęcia jak mam ułożone je w pudełku i kategorie. Mam nadzieję że taki mój mały zbiór się wam przydał. Jeżeli jesteście ciekawi jakiegoś koloru, piszcie pod filmem, na tt, lub instagramie.
Jakich firm mam lakiery?
Golden Rose
Astor
Sally Hansen
Essence
Maybelline
Miss Sporty 
Rimmel
Vipera
Wibo
Eveline
i inne 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz